суботу, 7 листопада 2015 р.

Про мене

Максимець Алла Леонідівна
Маю 2 вищі освіти. Закінчила ВДПУ імені М.Коцюбинського факультет "Початкове навчання" та ВОІПОПП факультет "Англійська мова"
Спеціальність за дипломом: вчитель початкових класів та англійської мови у початкових класах, вчитель англійської мови та літератури
Працюю в Лавріській СЗШ І - ІІ ступенів вчителем англійської мови з 2001 року
Педагогічний стаж 14 років.
Кваліфікаційна категорія - спеціаліст І категорії
За час роботи випустила 2  класи. В даний час є класним керівником 5 класу

Моє педагогічне кредо: "The best way to make children good is to make them happy” – «Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими».

Як класний керівник працюю над створенням єдиного колективу учнів, батьків та класного керівника,  формуванням в учнів уміння жити в колективі, рахуватися з думкою колективу, вихованням загальнолюдських моральних якостей, формуванням цінностей родини і батьківщини, здорового способу життя. У виховній роботі застосовую традиційні (класні години, суспільно-корисну діяльність, колективні творчі справи) та інноваційні (проектна діяльність) форми роботи. 

    Робота вчителя потребує постійного самовдосконалення. Я навчаю своїх учнів, а вони навчають мене. Я переконана, що тільки глибоке розуміння дитячої душі, їхніх інтересів і потреб може зробити процес навчання та виховання більш ефективним.

Немає коментарів:

Дописати коментар